نت اهنگ مهشری

موسیقی (نت)
نت کیبورد
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران موزیک و آدرس note-music.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
سل.لا.سل.لا.سی.سل.دو.سی.لا >>> ‌2 مرتبه <<<
دو.ر.لا.ر.ر.لا.دو.دو.می.ر
دو.ر.دو.سی.لا.دو.سی.لا
ر.ر.می.می.ر.می.ر.می.ر.دو
فا.ر.لا می.دو.سل
در آغوش بهار خونه داری
دو.ر.دو.سی.لا.سی.دو.ر.می.فا.می .ر
فا.ر.لا
نشونی توی هر گلخونه داری
ر.می.می.می.ر.می.ر.ر.می.ر.دو
می.دو.سل
به هر دشت و دمن شکوفه کردی
دو.دو.ر.دو.سی.دو.ر.می.فا.می.ر
فا.ر.لا
که عاشقی چو من دیونه داری
ر.دو.می.ر.دو.سی.لا.می.ر.می.دو.? ?.می.می.ر
بگو چی صدات کنم نرو بزار نگات کنم
دو.ر.ر.دو .سی.دو.دو.سی.دو.لا.سی.دو.ر.سی.? ?ا
می.دوسل ر.سی.سل می.دو.سل می.دو.لا
دلم میخواد دلم میخواد جونمو فدات کنم
دو.ر.دو.می. سی.دو.ر.سی.لا.سی.دو.ر.سی.لا
می.دو.سل ر.سی.سل می.دو.لا
بیا که از حریر دل فرش زیر پات کنم
دو.دو.ر.سی.سی.سل.لا.سی.لا
می.دو.سل سی.سل
تو مهشری از همه سری
لا.سی.دو.دو.ر.سی.سی.سل.لا.می.ل ا
می.دو.لا سی.سل می.دو.لا
تو یک افسونگری یه آهو و پری
لا.سی.دو.ر.دو.سی.لا.ر.لا.ر.دو
می.دو.لا
ر.لا.ر.دو.سی.لا.ر.لا.ر.دو
فا.ر.لا
می.لا.می.ر.ر.دو.ر.می
می.دو.لا
ر.ر.دو.ر.دو.سی.دو.سی.لا
فا.ر.لا
فا#.سل.لا.لا.سی.لا.سی.لا.سل.سل .فا.می
ر.لا#.سل
عزیزم مرواریدهای عشق تو
چینی سکوت لحظه های ما
می.ر.دو.دو.ر.می.فا.لا.لا.سل.فا .می
می.دو.سل می.دو.لا
عمری در سبد دل من
کاش میشد به دستهای تو بشکنه
ر.می.فا.لا.لا.سل.فا.می.می.ر.دو
فا.ر.لا
که فقط یه بار بگی دوست دارم
دو.ر.می.دو.ر.دو.ر.دو.ر.می.ر
می.دو.سل فا.ر.لا
حس کنم دنیا دیگه ماله منه
بیقرار
لا.سی.دو.لا.دو.لا.دو.ر.لا.ر.دو .سی.لا.سی
سل.لا.سی.سل.دو.سل.دو.سی.لا
لا.سی.دو.سی.لا.دو.سی.سی.دو.ر.ر .دو.سی.لا
لا.سی.دو.سی.لا.دو.سی.لا.سی.سی. دو.ر.ر.دو.سی.لا
لا.لا.لا.ر.دو.ر.دو.ر.می.ر.دو.س? ?.ر.دو.سی.لا.سی >>> 2 مرتبه <<<
برای دیدن تو بیقرارم تا بیام از سفر
بیام و حلقه بر در بزنم که اومدم بی خبر
سی.سی.سی.سی.سی.دو.سی.دو.ر.ر.دو .سی.لا.دو.سی.لا.لا.لا >>> 2 مرتبه <<<
بکش دست محبت بر سر من خستگی مو بگیر
بزار عمری بمونم توی سینه ات تا که باور کنی
لا.سی.دو.سی.لا.دو.سی.سی.دو.ر.ر .دو.سی.لا.
حالا یارم بیا دلدارم بیا
لا.سی.دو.سی.لا.دو.سی.لا.سی.سی. دو.ر.ر.دو.سی.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 فروردين 1398برچسب:نت, ] [ 8:19 بعد از ظهر ] [ saeed ejazi ]
About
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 67768
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد آهنگ های مرتضی پاشایی


فور یو چت